längesen

Jag vet inte vad jag ska säga. Mina ord är tomma. Läst igenom bloggen nu och fick en rejäl klump i magen, och gråten i halsen. Saknar denhär tiden, den tiden då allt var så enkel, bara logga in på bloggen och skriva på, skriva, skriva om allt och ingeting, från vad an gjort på dagen till vad man fått i julklapp , just precis, det är det jag saknar. Under dethär åren som gått sen jag slutade bloggen har mitt liv haft flera upp och nergångar.  Började förns idag tänka "varför inte logga in och kolla igenom allt?" Så jag gjorde det och blev fylld av saknad, saknar allt!! Extremt mycket så ingen förstår. Bloggen kommer gå åt mer tankar, känslor och är inte 100 på om jag ska ha den offentlig, men vi får väl se :D Återkommer snart, kärlek från Ina <3
 
Bilder och tillfällen jag aldrig glömmer:
 
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg?

E-mail:(syns inte)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0